Subsidies
kempinga
2018-01-14 21:06:09 UTC
Hoi,

wat vinden jullie van de vele subsidies die naar de regio Groningen
komen? Marktverstorend of juist goed?
Onno
2018-01-15 14:41:26 UTC
Post by kempinga
wat vinden jullie van de vele subsidies die naar de regio Groningen
komen? Marktverstorend of juist goed?
Regio Groningen? Huh? Er is wel een Regio Groningen-Assen.
"Marktverstorend"? Dat lijkt mij prima, want de zogenaamde vrije markt
is een tiran en een terrorist die meer kapotmaakt dan beschaafde
mensen lief is, ook in de provincie Groningen.
"De vele subsidies"? Groningers hebben de Randstad en de rest van
Nederland ongeveer een halve eeuw gesubsidieerd met aardgasbaten en
bijv. Italië met (door oud-NSB'er Joseph Luns) te goedkoop verkwanseld
Gronings aardgas.

Onno
PieterW
2018-01-17 07:39:37 UTC
Door welke subsidies wordt welke markt verstoord?
Roelf
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by PieterW
Post by kempinga
Hoi,
wat vinden jullie van de vele subsidies die naar de regio Groningen
komen? Marktverstorend of juist goed?
Door welke subsidies wordt welke markt verstoord?
Gelukkig zijn er nog subsidies te halen inderdaad. Op
123subsidie.nl zijn makkelijk deze te vinden. Dit is dé site van
de drie noordelijke provincies (dus dit is geen commerciële
boodschap).
Gratis toegang. Betaald door het SNN die ook zelf vele subsidies
in beheer heeft en gisteren het landelijk nieuws haalde met het
op oprollen van een subsidiefraude...

PieterW
2018-01-18 17:28:08 UTC
Post by Roelf
Post by PieterW
Post by kempinga
[...]
dat geeft geen antwoord op mijn vraag welke subsidies marktverstorend
zouden werken.
kempinga
2018-01-21 13:20:25 UTC
Post by PieterW
Post by Roelf
Post by PieterW
Post by kempinga
[...]
Het is ook maar de vraag of die marktverstorend werken. Ik denk het
namelijk van niet... Maar ben benieuwd naar andere reacties...

En die vele subsidies.... dat valt ook inderdaad mee. Het zou nog meer
mogen zijn volgens de ondernemers en particulieren...