doet deze nieuwsgroep het nog?
Rink
2013-06-23 19:09:19 UTC
Ik zie al een poosje geen berichten meer.....

Rink
wegzeiger
2013-06-24 08:48:32 UTC
Post by Rink
Ik zie al een poosje geen berichten meer.....
Rink
Had er dan zelf eentje geplaatst i.p.v hier te zeuren! Jammer genoeg heb
ik tè weinig tijd om hier (ook nog) te schrijven. Anders had je zeker al
eens iets van mij gelezen.

Herman uit Leer
Rink
2013-06-24 20:30:00 UTC
Post by wegzeiger
Post by Rink
[...]
Ha die Herman,
Humor:
Ik heb er zelf eentje geplaatst en jij hebt ook tijd gevonden om hier te
schrijven!
Ik heb zojuist iets van jou gelezen.
:-)
De nieuwsgroep doet het nog.

groet uit Leiderdorp,
Rink
wegzeiger
2013-06-26 08:10:14 UTC
Post by Rink
Post by wegzeiger
Post by Rink
[...]
Door deze groep met anderen te vergelijken is hier weinig beweging. Maar
goed, ik kan er niet ál te veel over meepraten omdat ik geen andere
groep ken die ik met direct deze zou kunnen vergelijken.

Voor mij is het waaredevol af en toe iets over mein Heimat Grunnen
gewaar te worden. Daaraan heb jij in ieder geval niet meegedaan, hé!?

Herman uit Leer