RIP DrBukkake :-(
R@/\\/\\sterdam
2014-12-31 09:22:35 UTC
Groninger man ligt drie jaar dood in woning

http://s.ad.nl/3820645

RIP voor de nabestaanden
Bolle Boos
2014-12-31 10:22:41 UTC
Dat krijg je nou met al die automatische betalingen.
Menno
2014-12-31 17:54:49 UTC
Post by R@/\\/\\sterdam
Groninger man ligt drie jaar dood in woning
http://s.ad.nl/3820645
RIP voor de nabestaanden
Niet mee eens, want die nabestaanden hebben in geen jaren naar die man
omgekeken !
--
De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen (Stad)
Rink
2015-01-01 12:13:29 UTC
Post by Menno
Post by R@/\\/\\sterdam
[...]
Zijn er nabestaanden?
De krant vermeldt dit niet.
Pasq
2015-01-01 12:15:56 UTC
Post by Menno
Post by R@/\\/\\sterdam
http://s.ad.nl/3820645
RIP voor de nabestaanden
Niet mee eens, want die nabestaanden hebben in geen jaren naar die man
omgekeken !
Zouden er wel nabestaanden zijn??
Ik bedoel, als je nooit kinderen hebt gekregen,
en je partner is overleden...
Als je dan een hoge leeftijd haalt dan vallen er steeds meer mensen
in je omgeving over, tot je zelf alleen nog overblijft..
--
Groet,

Pasq
Rink
Twee zielen, één gedachte......
Bolle Boos
2015-01-01 17:14:53 UTC
Post by Pasq
Post by Menno
Post by R@/\\/\\sterdam
[...]
Erger vind ik het dat die ouwetjes maar doorgaan met hun uitkering
trekken ook als ze dood zijn, een schande is het, Kunnen ze niet even
melden dat ze er niet meer zijn?
Pasq
2015-01-01 21:18:09 UTC
Post by Bolle Boos
Erger vind ik het dat die ouwetjes maar doorgaan met hun uitkering
trekken ook als ze dood zijn, een schande is het, Kunnen ze niet even
melden dat ze er niet meer zijn?
Het is natuurlijk leedvermaak, maar de rekeningen lopen ook door
(en worden betaald).
Maar wat ik erger vind, is dat mensen die overleden zijn,
en ook bij de instanties worden aangemeld,
maar die jaren na overlijden nog steeds rekeningen en aanmaningen
krijgen..

Een vriend van mij is een paar jaar geleden op jonge leeftijd overleden.
Alle abonnementen werden stopgezet (tussentijds kan alleen bij het
tonen van een overlijdensakte).
Het kabelTV abonnement bleef echter doorlopen, ook nadat zijn
ouders meerdere malen de overlijdensakte hadden doen toekomen..
Ja, de computer maakt fouten..
Nee, helaas, de computer maakt geen fouten,
maar bedrijven en instellingen zijn heel slordig met
persoonsgegevens, vooral als het om stopzetten of verwijderen gaat.
--
Groet,

Pasq
Peter Selie
2014-12-31 18:07:02 UTC
Politieke resultaten uit het verleden bieden
geen garantie voor de toekomst.

:-P Don’t worry, be happy :-P
</>