Klassiek gitaarconcerten?
Peter Terpstra
2007-06-23 13:13:11 UTC
Lezers,

Zijn er nog wel eens Klassiek gitaarconcerten in de stad Groningen?
vroeger kwamen Roland Dyens of Ana Vidovic hier nog wel eens maar ik zie of
hoor tegenwoordig nooit meer een aankondiging van iets.

Groet,

Peter
mailto:***@dharma.dyndns.info
k***@gmail.com
2013-12-26 18:45:10 UTC
Post by Peter Terpstra
[...]
Mocht er eentje komen, dan vind je het misschien op deze site ;-)

www.gitaarmaarwaar.com

mvg,

Koen
MRe
2013-12-27 12:20:39 UTC
Het gitaristenpodium programmeert blijkbaar geen nieuwe concerten meer.
Naar ik begrepen heb is de subsidie (kunstraad Groningen) gestopt.
Musica Antiqua Nova programmeert eind februari een concert met het
Maarten Koningsberger trio, twee gitaristen + bariton, met werk van
Schubert.

MRe