afscheid
Menno
2015-07-10 08:04:30 UTC
Hallo, na jaren is de tijd gekomen afscheid te nemen van het
nieuwsgroepen fenomeen. Ik ben ernstig ziek, een hersentumor, die zich
in 3 maanden tijd de baas over mij begint te spelen. Er volgt nog een
operatieven behandeling in het UMCG met daarop een chemokuur en
bestralingen. De prognose is nog plm 15 maand! Sinds ik bij de
privisder Demon met daarna de vele opvolgers zoals Gironet, Planet, Het
Net (wat een ellende), @Home/Ziggo via het Internet verbonden ben, heb
ik met veel plezier de ontwikkelingen kunnen volgen. Ik zal daarom
Mesnews van dezexPC verwijderen want mijn nazaten hennen niets met
usenet.
--
De bearenburch is myn sjirurch

Grouten oet Grunnen (Stad)
Menno Mulder
2015-09-26 17:57:02 UTC
[...]
na lange tijd weer thuis, gerevalideerd in Beatrixoord. 5 weken
bestraling en chemo achter de rug.
--
De bearenburch is myn sjirurch
http://youtu.be/dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen (Stad)
Umco
2015-10-01 16:17:24 UTC
Post by Menno Mulder
na lange tijd weer thuis, gerevalideerd in Beatrixoord. 5 weken
bestraling en chemo achter de rug.
Sterkte!

Umco
Menno Mulder
2016-03-09 11:45:44 UTC
Post by Umco
Post by Menno Mulder
na lange tijd weer thuis, gerevalideerd in Beatrixoord. 5 weken
bestraling en chemo achter de rug.
Sterkte!
Umco
Ik ben er nog, wel gestopt met chemo
--
De bearenburch is myn sjirurch
http://youtu.be/dul7HPrnue0
~PCfreak~
2016-03-09 12:00:47 UTC
Op Wed, 09 Mar 2016 12:45:44 +0100, schreef Menno Mulder
Post by Menno Mulder
Gelukkig, sterkte en beterschap.

groetjes Henk