City Club: stad ontoegankelijk
boebels
2016-03-24 07:51:34 UTC
Nadat V&D en de Bijenkorf al weg zijn begint het te dagen...

http://www.dvhn.nl/groningen/Groningen-Cityclub-schrikt-van-ontoegankelijke-binnenstad-21219587.html

"De Groningen City Club gaat zich beraden over de ontoegankelijkheid van
(horeca)bedrijven in de binnenstad voor een grote groep bezoekers.
Secretaris Alex Leuning schrok gisteravond van praktijkvoorbeelden op
een door het CDA georganiseerd symposium in Martiniplaza. Verhalen van
rolstoelers en slechtzienden die in gebouwen en op straat letterlijk en
figuurlijk tegen onneembare drempels – en geparkeerde fietsen – op lopen."
Popko
2016-03-24 18:16:13 UTC
Post by boebels
Nadat V&D en de Bijenkorf al weg zijn begint het te dagen...
Huh, wat heeft dat er mee te maken?
Post by boebels
[...]
Wandelt die sukkel dan nooit door en in de binnenstad of heeft hij
zo'n ogen altijd gericht op zijn smartphone en ziet hij verder niets?
Toen ik de onderwerpregel las dacht ik dat het over de verdwijning van
het OV uit een groot deel van het centrum zou gaan, maar nee hoor.
Daar maakt die Lulling zich blijkbaar niet druk om. Een non-bericht
over een non-valeur dus.

Popko
Sietse Vliegen
2016-05-17 17:58:42 UTC
Post by boebels
[...]
Die non-valeur had het over iets anders dan jij uit een kop meende op
te kunnen maken. Maar zo zijn non-valeurs nu eenmaal, die trekken zich
niks aan van krantenkoppen. En dan ook nog, als bestuurslid van een
ondernemersclub, de hand (deels) in eigen boezem steken en opkomen
voor mensen met handicaps? Die moet echt naar de dokter.
--
Sietse