Lamellen
Jan
2014-01-10 13:01:46 UTC
Wie kan ons helpen

Bij het wassen van lamellen zijn deze min of meer geruïneerd. Wie heeft
ervaring met het kopen van verticale losse stoffen lamellen. Immers hebben
we verder al het materiaal nog.

Met vriendelijke groet,

Jan.

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.
Berend
2014-01-13 00:10:26 UTC
Post by Jan
Bij het wassen van lamellen zijn deze min of meer geruïneerd. Wie heeft
ervaring met het kopen van verticale losse stoffen lamellen. Immers hebben
we verder al het materiaal nog.
Dat is natuurlijk heel vervelend voor je; veel sterkte en zo. Maar
waarom hier? Is het een specifiek Gronings probleem?

Berend
Jan
2014-01-14 19:26:10 UTC
Post by Jan
[...]

Ik woon in Groningen en hoop in Groningen het probleem op te lossen.

mvrg Jan

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.
Bert(AWRvB)
2014-01-15 18:04:24 UTC
Post by Jan
Wie kan ons helpen
Bij het wassen van lamellen zijn deze min of meer geruïneerd. Wie heeft
ervaring met het kopen van verticale losse stoffen lamellen. Immers
hebben we verder al het materiaal nog.
Voor zover ik weet worden die lamellen verstevigd met stijfsel!
Post by Jan
Met vriendelijke groet,
Jan.
---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast!
Antivirus-bescherming actief is.
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
***@awrvb.nl