fietsclubs in Groningen?
Peter Kleiweg
2015-07-08 22:37:41 UTC
Ik was op zoek naar een vereniging voor plezierfietsers. In
Groningen. Bestaat dat?

Via https://www.ntfu.nl/Verenigingen/Verenigingen.aspx kwam ik aan
een aantal clubs in de buurt, maar dat is, voor zover ik kan
zien, allemaal voor amateur-wielrenners. Ik heb geen racefiets,
ik wil niet in zo'n pak, en ik wil ook niet racen.
--
Peter
http://pkleiweg.home.xs4all.nl/
Peter Kleiweg
2015-07-09 16:25:54 UTC
Post by Peter Kleiweg
[...]
Ik vond dit nog, heel handig, mits er deelnemers in de buurt zijn:

http://www.cyclewe.com/nl/
Jooop!
2015-07-13 09:30:08 UTC
Post by Peter Kleiweg
[...]
Sommige wielerclubs hebben ook een groepje gewone fietsers. Meestal kun je
wel op de site zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Anders navragen