horeca
boebels
2020-04-19 15:41:31 UTC
Hoe lang blijft alles nog dicht?
En wie gaan er tzt open?
Wessel
2020-04-20 11:47:22 UTC
Post by boebels
Hoe lang blijft alles nog dicht?
En wie gaan er tzt open?
Zelfs mijn glazen bol biedt geen uitsluitsel. Dinsdag a.s. is de
volgende persconferentie van Rutte en De Jonge. Verwacht maar niet dat
dan een grote versoepeling van de maatregelen wordt aangekondigd.

Overigens, hoe stel jij je een winstgevende kroeg voor waarin iedereen
minstens 1,5 afstand tot anderen in acht moet nemen? Telkens kleine
groepjes die binnen korte tijd heel veel zuipen, waarna ze worden
afgelost door de volgende ploeg drinkers, enz.?
Over zelfstandige restaurants met sterk gereduceerde aantallen tafels
zullen we maar zwijgen. De meesten hebben het onder normale
omstandigheden al moeilijk genoeg.
Het zal niet lukken.

Wessel
Rink
2020-04-20 13:10:13 UTC
Post by Wessel
Post by boebels
[...]
Veel restaurants zullen afhaal restaurants moeten worden.
Ze missen dan wel de drankjes, maar eten kan in ca. 10 minuten worden
afgehaald.
Thuis opeten.