Groningen (was: Hoe heeft de staatsschuld van de VS zo snel kunnen oplopen?)
Rink
2020-05-17 13:12:20 UTC
In 2014 was het nog maar
17.810 short scale billion
Dat is 17 met 12 nullen
Weet je dat zeker?! Is het niet 1781 met 10 nullen?
http://www.destaatsschuldmeter.nl/amerika-verenigde-staten-vs-usa/
Er vanuit gaand dat de USA ongeveer 340 miljoen inwoners heeft (kan
een beetje meer zijn),
Ja! Je moet daar gewoon heel zorgvuldig in zijn. Net als bij Groningen,
waar drs. P. ooit een soortgelijke analyse op heeft losgelaten. "Wel
dertigduizend woningen," zei hij, maar met de toevoeging: "misschien
zijn het er minder," want ja, er kan natuurlijk een afwijking naar
beneden optreden.. Maar dat was nog niet alles, want "misschien ook wel
iets meer" zo verklaarde de drs. ook nog. En hij deed dit nadrukkelijk
om geen enkele mogelijkheid uit te sluiten, hoe onwaarschijnlijk ook!
Want "zoveel toch ongeveer" bleef immers toch gewoon de conclusie..

Geweldig!
Deze kende ik nog niet en ik heb er nog wel gewoond!

Ik herken veel.
De 5 pijpen van de elektriciteitscentrale bij het Europaplein, die zijn
inmiddels weg.
Fantastisch dat die klep dichtvalt, wat doe je dan, je verplaatst de
vleugel....
Speelt ie wel op de Grote Markt?
Peerd van Ome Loeks bij het station.
En nog een keer de Grote Markt met de poffertjeskraam.

Hij is dus niet naar Oude Pekela geweest voor de video.

Blijkt Drs P ook nog een liedje over Utrecht te hebben gezongen:

Gelijk maar even deze 2 nieuwsgroepen een on-topic bericht bezoregen...
Kleefgaaren
2020-05-18 08:00:57 UTC
Post by Rink
[...]
Behalve een stukkie Groningen is hij nergens geweest; er wordt een green
screen gebruikt.
--
Kleefgaren in nl.taal
If you can't join them, beat them