Vindicat de stad uit, nu !
G.R. Unniger
2021-10-02 16:30:26 UTC
De maat is vol. Sodemieter up, infantiele, verwende, arrogante vindikakkers,
tuig met het denkvermogen van een zwakzinnige eencellige.

https://dvhn.nl/groningen/Feestje-Vindicat-mondt-uit-in-rellen-en-vernieling-van-drie-stadsbussen.-Politie-grijpt-met-hulp-van-Mobiele-Eenheid-in-bij-Kardinge-in-Groningen-27075749.html

https://dvhn.nl/groningen/SP-wil-extra-raadsvergadering-over-Vindicat.-Ondernemers-in-Groningen-vinden-situatie-g%C3%AAnant.-Dit-is-de-reactie-van-Vindicat-op-de-rellen-en-vernielingen-27075934.html

Ik stel voor om het Vindicatgebouw te onteigenen en een maatschappelijke
bestemming te geven. Voor de vindikakkers is vast wel een afgedankt
bedrijfsgebouw op een verlaten industrieterrein te vinden, ergens buiten de
stad.

G.R. Unniger
Rink
2021-10-03 17:31:53 UTC
Post by G.R. Unniger
[...]
Ja, dan kunnen ze 's-nachts bedrijven slopen, zonder dat iemand het in
de gaten heeft.